איתור נזילות

אינסטלטור מוסמך

בעיות שקשורות באינסטלציה עלולות לגרום לנזקים רבים. יש כאלה שיכולות להיראות פשוטות אמנם, אך ההשפעה שלהם יכולה להיות לטווח ארוך. יש לטפל בכל בעיה בצורה מקצועית שלא תגרום עוד נזק. לכן, חשוב להזמין אינסטלטור מוסמך שיעשה את העבודה בצורה טובה שתתקן את התקלות. למה חשוב לתקן את הבעיות בצורה מקצועית? על איזה אינסטלטור אנחנו ממליצים לכם? על כך ועוד בכתבה שלפניכם.

ביובית

למה זה חשוב בכלל?

בעיות אינסטלציה יכולות להיות פשוטות ואפשר לתקן אותן בצורה פרטית בבית. אך לעיתים יש דברים שנראים כביכול קלים ומתגלים מורכבים יותר. יש מצבים בהם לדוגמא הצינור מאד ישן ומתפוצץ, לכם זה יכול להיראות רק כמו נזילה קטנה, אך ההשלכות של זה עלולות להיות בעייתיות. כך למשל עלולות להיות הצפות, או קירות רטובים שבסופו של דר יגרמו לעובש, דבר שאינו אסטטי ובעיקר לא בריא.

מצב נוסף עלול להיות כאשר נראה שיש סתימה קטנה בכיור או באסלה ולאחר זמן, המים עולים בצורה מוגזמת. כך יכולה להיווצר הצפה רצינית בבית ובעיקר המים שיעלו הם מביוב מזוהמים דבר שאינו בריא בכלל ויותר מכך, מלכלך את הבית בצורה חמורה. כמו כן, לא תוכלו להשתמש כך בשירותים או בכיור, דבר שהוא מורכב מאד.

כמו כן, בכדי לפתור את הדברים משורש הבעיה יש לטפל בה כמו שצריך. אחרת הבעיות יכולות לצוף שוב ושוב ואף להיות חמורות יותר. ככל שתזמינו איש מקצוע בזמן, כך תוכלו לחסוך לכם כסף וכאב ראש בעתיד.

איך לבחור אינסטלטור טוב ומקצועי?

אם אתם לא רוצים לצאת מרומים מבחינה כספית ובעיקר מבחינה מקצועית חשוב שתבדקו טוב איזה אינסטלטור להזמין. כאשר תוכלו לבדוק המלצות בקבוצות ואתרים שונים. כמו כן, בדקו קריטריונים כמו מחיר עבור הטיפול, איזה ניסיון יש לחברה או לאיש מקצוע, האם יש לו תעודת הסמכה, מה הציוד שיש לו והאם הוא מקצועי וטוב.

כמו כן חשוב לבדוק, האם הוא יודע לשמור על הבטיחות שלו ושל הסביבה. בדקו האם יש לו אחריות והוא משתמש בחומרים איכותיים. בעיקר כדאי לבדוק אם יש לו מידת אמינות, האם ניתן לקבוע איתו את הדברים בצורה כתובה בסוג של חוזה.

חברה שתוכלו להשתמש בשירותיה

אחת החברות שיש היום בשוק שנותנת מענה לבעיות הקשורות באינסטלציה ובאיתור נזילות, היא ארז שאול איתור נזילות. החברה מציעה איתור של נזילות עם מכשירים מתקדמים כמו מצלמה טרמית, מד לחות, צילום קווי ביוב ועוד. כמו כן, יש למקום וותק של מעל 14 שנים וצוות מקצועי זמין בכל שעות היממה.

השירות שהחברה מציעה בנוגע לאינסטלציה הוא בפתרון של בעיות כמו פיצוצים בצנרת, נזילות וחדרים וקירות רטובים, סתימות במערכות ביוב שונות ועוד. כמו כן, יש הבטחה שתקבלו את החדר והמקום בצורה נקייה בלי הרס נוסף.

כמו כן, החברה מציעה שירות של בדק בית. במידה ונכנסתם לנכס חדש תוכלו להסתייע בחברה בכדי שהיא תבצע בדיקה של איתור נזילות או רטיבות שונה. לחברה יש מכשור טכנולוגי שמאפשר לבדוק את כל הליקויים הנמצאים במקומות מוסתרים. בדרך זו תוכלו למנוע את ההצפה מראש.

כלים סניטריים
בסיכומו של דבר

אינסטלטור מקצועי ומוסמך זה דבר שחשוב להכיר. ישנם מקרים שרצוי מאד להזמין ישר איש מקצוע בכדי למנוע בעיות בהמשך או מצב בעייתי ומורכב. תוכלו להזמין אינסטלטור מוסמך וכדאי שתקבלו עליו המלצות ותבדקו אם הוא מקצועי. אצל ארז שאול איתור נזילות מים יש פתרונות וכלים רבים בשביל להתמודד עם בעיות אינסטלציה שונות. כאשר יש הסכמה וניסיון של שנים רבות.

נגישות