איתור נזילות
איתור נזילות

שיפוץ חדרי אמבטיה

זמינות שעות העבודה
6/ 0
איתור נזילות
% 0
שנות ותק ניסיון
0 +

השלבים נדרשים לשיפוץ ?

שיפוץ חדרי האמבטיה דורש כמה שלבים עיקריים שיש לעבור על מנת לקבל חדר אמבטיה חדיש ויפיפה. בטרם השיפוץ עצמו יש צורך בתכנון של חדר האמבטיה. על התכנון עצמו לכלול את כל הפעולות שאתם רוצים לבצע באמבטיה שלכם. כמו כן, תוכלו לתאם ציפיות בעת תכנון האמבטיה עם קבלן השיפוצים, וזאת על מנת למנוע דברים לא מתוכננים, ואף לחרוג מהתקציב שהקצבתם לו. שלבי חדרי האמבטיה כוללים את השלבים הבאים:

 

בשלב הראשון של לשיפוץ  יש לבצע פירוק של חיפוי הקיר, וגם של הריצוף. ואם קיים צורך בפרוק כלים סניטריים כגון: אסלה, אמבטיה, כיור, וכדומה. מפנים את כל הפסולת, ולאחר מכן מתחילים לבצע את עבודות התשתית של האינסטלציה והצנרת. במידת הצורך יש לבדוק את עבודות החשמל בהתאם לתכנון חדר האמבטיה

לאחר התקנת האמבטיה החדשה, הדבר החשוב ביותר: תחילת עבודת איטום הרצפה, והנחת הריצוף עצמו. חשוב לשים לב לאיטום תיקני בשיפוץ חדרי האמבטיה בכדי למנוע תקלות ורטיבויות עתידיות.

בסיום עבודות איטום הרצפה והנחת הריצוף, מתחיל שלב חיפויי הקירות בקרמיקה לפי דרישת הלקוח או מעצב/ת הפנים כפי שתוכנן מראש.

 לאחר סיום עבודת חיפויי הקירות בקרמיקה, מתחיל שלב התקנת הכלים הסניטריים של חדר האמבטיה כגון: אסלות, כיורים וכדומה. בדגש לרצונו של הלקוח.

בסיום התהליך יש לצבוע את קירות חדר האמבטיה. בחדרים הרטובים שרמת הלחות בהן גבוהה רצוי להשתמש בצבע קיר המונע פטריות או עובש. תתחדשו!!! לתהליך מושלם ויעוץ נכון אשמח לתת שרות1-700-550-905

לייעוץ חינם חייגו עכשיו
שקופית קודמת
שקופית הבאה
מתי יש צורך שיפוץ חדרי אמבטיה?

נעשה במצבים הבאים: כאשר רוצים לשדרג את מראה חדר האמבטיה שאינו מתאים לתקופה בה אנו חיים, או שעוברים לדירה יד שנייה ורוצים חדר אמבטיה חדיש ויפיפה, באמצעות שיפוץ ניתן לקבל חדרי אמבטיה אסתטיים ומרהיבים שנעים וכיף לשהות בהם, ובכך ניתן להעניק לבית מראה חדשני גם כשמדובר בבית ישן. 

שיפוץ חדרי אמבטיה הוא אחד השיפוצים השכיחים והפופולאריים ביותר. באמצעות שיפוץ חדרי האמבטיה ניתן להקנות לחדר האמבטיה מראה חדיש ורענן מהריצוף ועד לכלים הסניטריים השונים. אך יש לקחת בחשבון שמדובר על הוצאה כספית לא קטנה, ועל פרק זמן שנמשך בין 5 עד 6 ימים ואף יותר, תלוי בשיפוץ שאתם רוצים לעשות.

עוד מתחומי המומחיות שלנו

היום אחרי 14 שנות ניסיון אני יודע כמה קשה למצוא בעלי מקצוע אמינים ויעילים ,לכן אני שם דגש למקצועיות , ושקיפות מלאה ללקוח בזמן עבודתי ובאמינות המחיר. 

אינסטלטור בכפר סבא
גילוי ואיתור כל בעיות האינסטלציה והביוב ע"י מכשור ואמצעים מתקדמים ביותר.
אינסטלטור בפתח תקווה
ביצוע עבודות תשתית של מערכת האינסטלציה במגזר הפרטי, העסקי, והציבורי.
אינסטלטור ברחובות
פתיחת סתימות ושרותי ביובית למגזר הפרטי, העסקי, והציבורי.
אינסטלטור בכפר סבא
דוח בדק בית לפני קניה, איתור ליקויי בנייה , איתור נזילות , לקווי מערכת האינסטלציה.
אינסטלטור בכפר סבא
מומחיות בהוצאת שורשים מהביוב באמצעות רובוט חדיש.
כלים סניטריים
מכירה והתקנה של דודי שמש/חשמל ממיטב החברות המובילות.
כלים סניטריים
עבודות מהשטח לפני ואחרי
עבודות מהשטח לפני ואחרי
אינסטלטור בכפר סבא
עבודות מהשטח לפני ואחרי
נגישות