איתור נזילות

אינסטלטור מומלץ במודיעין

 

ההבדל בין אינסטלטור טוב ומקצועי, לאינסטלטור חובבן, הוא הבדל עצום, האינסטלטור המקצועי, ידע לאבחן את הבעיה במהירות, לתקן אותו ביעילות, ולסיים את כל הסיפור בזריזות. לעומת חברו החובבן, שינסה למצוא את הבעיה באיטיות, ויתקן אותה ברשלנות, שבסוף תעלה לך כסף רב, אינסטלטור מקצועי הוא השקט הנפשי שלך, הבריאות, וכמובן הכסף שלך.

אינסטלטור מומלץ במודיעין
אינסטלטור מומלץ במודיעין

ממה נוצר הנזילה?

ישנם מגוון רב של סיבות, שמהם יכול להיות נזילה בקיר

צנרת לקויה:

צנרת המים העוברת בתוך הקיר, לעתים היא ישנה או תקולה, ויש צורך לשבור במקום מדויק ונקודתי, לתקן את הצנרת, ולסדר אחר כך את הטיח והצבע. ולכן חובה להזמין בעל מקצוע, עם כלים טכנולוגים לאיתור נזילות, היודע לזהות במהירות את מקור הבעיה.

איטום שחוק בחדר האמבטיה

איטום שחוק בחדר האמבטיה, יכול לגרום לנזילה בקירות החופפים לאמבטיה, יש לבדוק את הרובה שבין הקרמיקות, או את החיבור של האמבטיה לקרמיקות, ולבדוק עם יש מספיק חומר, במקרה זה אין חובה להזמין בעל מקצוע, מי שיש לו קצת ידיים טובות, יכול בקלות להשלים את החומר החסר.

נזילה מהגג:

נזילה מהגג מצויה בעיקר אצל מי שגר בקומה העליונה, אך לפעמים, נוצרת נזילה בתקרה לקומות שאינם קומות גג, מחמת חוסר איטום ברצפת השכן, וכן לפעמים בתקרה שתחת מרפסת של השכן מלמעלה, מצוי מאוד שלא השתמשו ברובה אפוקסית כנדרש.

כתם בקיר

הכל מתחיל בהבחנה של כתם רטוב בקיר, במקרה כזה אסור לחלוטין להתעלם, וחייבים לטפל במהירות, הזנחה של הטיפול בכתם, תעלה הרבה יותר כסף בשביל תיקוני הצבע והנזקים המשניים, ותפגע בבריאותכם ובבריאות בני משפחותיכם

חוסר טיח בקיר החיצוני:

בקירות חיצוניים מצוי מאוד רטיבות, המגיע מחוסר איטום של טיח בקיר החיצוני.

נזילה היא סכנה בריאותית

הנזילה על הקיר, יכולה להתפתח בקלות ובמהירות לעובש, וזה כבר לא סיפור אסתטי בלבד, אלא ענין בריאותי, מחקרים שבוצעו בארצות הברית, בחנו את הקשר בין חשיפה לעובש ובין בריאות האדם, הראו שחשיפה מוגברת לעובש יכולה לגרום להתעטשויות, גודש באף, לאלרגיות, ברונכיט ואסתמה. נוסף על כך, התגלה כי חשיפה מוגברת לעובש עלולה לגרום גם לפריחות וגירודים בעור. החוקרים שעסקו במחקר העריכו ש- 5% מהאוכלוסייה, עלולה לסבול מבעיות שונות במערכת הנשימה בעקבות חשיפה לעובש. זאת אומרת שככל שהמערכת החיסונית שלכם יותר מוחלשת, כך אתם חשופים יותר לסיכון.

נזק עצום לבית במקרה של הזנחה

חוץ מהעניין הבריאותי, יש כמובן את הפן הכלכלי, בעיות מסוג נזילה, ככל שנתעלם מהם יותר ויותר, כך הנזק יהיה גדול יותר ויותר, עד שלפעמים הנזק מההתעלמות, יכול להיות הרבה יותר גדול מהבסיס.

אינסטלטור חובבן שיחפש את מקור הנזילה או את הסתימה

אינסטלטור חובבן, ללא מערכת טכנולוגית, יצטרך לעבוד בשיטות הניחוש, כפי שהיו עושים בעבר, ולנסות על פי השערות למצוא את מקור הנזילה, או את מקום הסתימה בביוב, מה שיכול לקחת המון זמן, הרבה עוגמת נפש, עלות כספית גבוהה, וכמובן לעתים רבות קושי בפתרון הבעיה בצורה מושלמת.

אינסטלטור מקצועי באיתור נזילות וסתימות

לעומת זאת, אני ארז שאול אינסטלטור מקצועי במודיעין, ישר כשאגיע אני יפעיל את המערכות הטכנולוגיות החכמות שלי, ותוך מספר דקות, אני יבין את מקור הבעיה בשלימותה, ויפתור אותה על הצד הטוב ביותר, ללא שיטות ניחושים ישנות, וללא פספוס של מקור הבעיה, במינימום זמן, ובעלות נמוכה.

3 דרכים חדשניים לאיתור הנזילה

מצלמה טרמית: המאתרת את מקור הצטברות המים בקיר באמצעות זיהוי שינוי בטמפרטורה.

מד לחות: מכשיר הממפה את מסלול הרטיבות הישר אל מקור הנזילה.

חיישן גז: הזרמת גז דרך הצנרת וזיהוי מקום הנזילה לפי מקום דליפת הגז וזיהויו באמצעות החיישן.

כלים סניטריים
הדרך לאיתור סתימות בביוב:

צילום קווי הביוב: הצילום נעשה על ידי הכנסת סיב אופטי לצינור הביוב, שהוא מוט גמיש עם מצלמת וידיאו צבעונית ברזולוציה גבוהה, מוכנס לצינור לצורך הבדיקה, תמונות הוידאו מעוברות לאינסטלטור, כך שניתן לפתור את מקור הבעיה, ב100% ללא הרס, והכל במהירות האפשרית ללא שיטות ניחושים ישנות

ארז שאול איתור נזילות

ארז שאול, אינסטלטור מקצועי במודיעין, עם ניסיון של 16 שנה בתחום, מיטב. ארז שאול מומחה בפתרונות האינסטלציה המתקדמים ביותר, ובאיתור נזילות ושרות תיקונים ללא הרס. אני מאמין בשירות אמין, ומקצועי, לכן אני שם דגש למקצועיות, ושקיפות מלאה ללקוח בזמן עבודתי ובאמינות המחיר.

אינסטלטור ברעננה
נגישות